Actualment, la societat està totalment digitalitzada; s'utilitzen dispositius electrònics i aplicacions per a facilitar, en tots els àmbits, el dia a dia de les persones. El present treball fi de grau consisteix en la creació d'una aplicació mòbil desenvolupada per a sistemes operatius Android. Es tracta d'un assistent per a dinamitzar el turisme a la ciutat de Cullera que ofereix tota classe d'activitats per a garantir que l'usuari en gaudisca depenent de l'època de l'any en què visite el municipi. El desenvolupament de l'aplicació s'ha dut a terme en diferents etapes. En primer lloc s'ha elaborat un primer disseny senzill i atractiu per a l'usuari amb la finalitat d'agilitzar la seua posterior programació, després s'ha passat a la recopilació d'informació i imatges necessàries i, finalment, s'ha realitzat la implementació i el desenvolupament de l'aplicació mitjançant Android Studio utilitzant tecnologies com Java i XML, a més dels serveis de Web de Google Maps.
- Cover
- TItle page
- Copyright page
- Índice general
- Índice ilustraciones
- Introducción
- Objetivos
- Capítulo 1. Metodología de trabajo
- 1. Gestión del proyecto
- 2. Distribución de tareas
- 3. Flujograma temporal
- Capítulo 2. Estudio de mercado
- Capítulo 3. Descripción del producto
- 1. Funciones y requisitos de la aplicación
- 2. Características de los usuarios
- Capítulo 4. Contexto tecnológico
- 1. Windows
- 2. Android studio
- 3. Android
- 4. Servicios web de Google Maps
- 5. Firebase
- 6. Java
- 7. XML
- Capítulo 5. Estructura de la aplicación
- 1. Entorno de desarrollo
- 2. Activities
- 3. Layouts
- 4. Intents
- 5. Fichero manifest
- 6. Servicios web de Google Maps
- 7. Base de datos: Firebase
- Capítulo 6. Desarrollo y resultado del trabajo
- 1. Preparación previa a la programación
- 1.1. Diseño previo a la programación
- 2. Estructura de las activities
- 2.1. Archivo Strings
- 2.2. Carpeta Drawable
- 2.3. Cambio de letra y sombreado
- 2.4. Activities
- 2.4.1. MainActivity
- 2.4.2. Contactos
- 2.4.3. Menús
- 2.4.4. Activities informativas
- 2.4.5. Mapas
- 2.4.6. SitiosWeb
- 3. Funcionamiento de la aplicación: flujogramas y explicación
- 3.1. Flujograma principal
- 3.2. Flujograma actividades culturales
- 3.3. Flujograma alojamiento
- 3.4. Flujograma aparcamiento
- 3.5. Flujograma deporte y tiempo libre
- 3.5.1. Flujograma deportes de equipo
- 3.5.2. Flujograma rutas en bici
- 3.5.3. Flujograma senderismo
- 3.5.4. Flujograma actividades acuáticas
- 3.6. Flujograma gastronomía
- 3.7. Flujograma ocio
- 3.7.1. Flujograma ocio invierno
- 3.7.2. Flujograma ocio verano
- 3.7.3. Flujograma Pascua
- 3.7.4. Flujograma sanidad
- 3.8. Flujograma supermercados
- 3.9. Flujograma talleres
- 3.10. Flujograma transporte
- 3.11. Flujograma vacaciones en familia
- Capítulo 7. Conclusiones y trabajo futuro
- 1. Conclusiones
- 2. Propuesta de trabajo futuro
- Bibliografía